Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем :/

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем :/

    От тази сутрин се появи проблем,при натиснат съединител се чува чукане като на метал в метал,няма притрисане при тръгване и предавките си се сменят нормално.Интересното е,че леко се влоши и работата на мотора,усещат се вибрации.Ходих до един сервиз и ми казаха,че има луфт в коляновия вал а дали е така не знам.HELP
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

  • #2
    Този мотор има ли аксиални пластини на вала?
    Да не са избягали те в картера?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Сега и аз я гледах...луфт на коляновия не забелязах да има по скоро чукането се чува от към съединителя и дано да е от там,че мотор не ми се отваря...
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        Сега и аз я гледах...луфт на коляновия не забелязах да има по скоро чукането се чува от към съединителя и дано да е от там,че мотор не ми се отваря...
        Задължително втори човек в купето да натиска съединителя а един отпред да гледа дали мърда вала (на работещ двигател)!
        Звучи невероятно, но лично аз съм го виждал тоя ефект/дефект (вярно че беше при жигула ама.. )
        При костенуровия двигател, като си сложиш ръцете на шаибата точно с мърдане проверяваш дали двигателя е за там или не...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Задължително втори човек в купето да натиска съединителя а един отпред да гледа дали мърда вала (на работещ двигател)!
          Звучи невероятно, но лично аз съм го виждал тоя ефект/дефект (вярно че беше при жигула ама.. )
          При костенуровия двигател, като си сложиш ръцете на шаибата точно с мърдане проверяваш дали двигателя е за там или не...
          Така го гледах и не видях да мърда вала а интересното е,че на ниски има вибрации които се усещат нагоре-надолу...дали не се отчупи нещо от съединител и от там да тресе....разглабяне му е майката
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Ако коляновият вал има аксиално изместване....съединителя трудно ще отделя, или изобщо няма да отделя...вилка, притискателен лагер, еба ли го....трябва си сваляне на скоростите...дано да не е първичният вал на самите тях...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              Съединителя се разпадна сега трябва да свалям скорости..проблема е,че за последно съм свалял преди 7-8г
              Alfa 155 1.9TD '97 EX
              Alfa 166 2.4 JTD EX
              Alfa 156 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                Съединителя се разпадна сега трябва да свалям скорости..проблема е,че за последно съм свалял преди 7-8г
                Аз пък преди половин година някъде... (с помоща на Тренди)
                Не се гордея с това нещо, по-скоро искам да го забравя...
                Ако има нещо подвикваи, ще даваме акъл ако трябва....
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Поради липса на 36-ца може ли да извадим полуоските заедно с главините?
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Може, даже ще ти по лесно с шенкела да извадиш дългата полуоска от упорния лагер. По принцит кутията може да излезе и без да вадиш дългата полуоска (поне при бензина 8в).
                    Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
                      Може, даже ще ти по лесно с шенкела да извадиш дългата полуоска от упорния лагер. По принцит кутията може да излезе и без да вадиш дългата полуоска (поне при бензина 8в).
                      Аз тръгнах така да вадя кутията без да съм махнал дясната полуоска... Резултата беше търсене на нова конзола за висящия лагер + бракуван семеринг !!!
                      Може и да става принципно, но при мен двигателя не може да мърда много много и се заклини точно тя (полуоската)... Свалянето и отнема не много време но пък спестява евентуални ядове.
                      (това горното е за бензинова де)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Аз тръгнах така да вадя кутията без да съм махнал дясната полуоска... Резултата беше търсене на нова конзола за висящия лагер + бракуван семеринг !!!
                        Може и да става принципно, но при мен двигателя не може да мърда много много и се заклини точно тя (полуоската)... Свалянето и отнема не много време но пък спестява евентуални ядове.
                        (това горното е за бензинова де)
                        Прав си по-добре е да се махне. Другото е въпрос на моментна преценка на обстоятелствата
                        Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                        Comment


                        • #13
                          За сега всичко върви ок,остана утре да махна дясната полуоска,има ли вариант да се извади без да се сваля лапата за опорния лагер
                          Alfa 155 1.9TD '97 EX
                          Alfa 166 2.4 JTD EX
                          Alfa 156 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            На бензина знам че може ама е по-трудно. За дизела не съм
                            запознат
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • #15
                              То неможе да извадиш лапата без да извадиш полуоската от лагера освен ако не се развият шпилките, което не винаги става. Така че пробвай да извадиш полуоската без да пипаш лапата.
                              Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                              Comment

                              Working...
                              X